środa, 5 grudnia 2012

Jak zrobić wianek adwentowy - krok po kroku

Jak zrobić wianek adwentowy - krok po kroku
W sprzedaży już przed świętami listopadowymi a tym bardziej przed Świętami Bożego Narodzenia można zobaczyć sporo wianków, ale z tworzyw sztucznych. Jednak u mnie jest  kursik na podkład na wianek adwentowy - ekologiczny, w całości wykonany z materiałów, które po wyschnięciu można spalić nie trując środowiska naturalnego (nie licząc świeczek).

Krok 1 - potrzebne będą
- gałązki z wierzby, ewentualnie z winogron
- nożyczki,
- obcinaczki,
- nitka lub sznurek,
- ozdoby i świeczki.



Krok 2 - Z gałązek wierzbowych lub winorośli zawijamy wianek, wielkość i grubość wg uznania.
Jednak jak więcej "nitek" wierzbowych wkręcimy w wianek, to będzie  grubszy i okazalszy.



Ja wykonałam sobie kilka w różnej wielkości, te ciemniejsze są z ubiegłego roku, zdrewniałe i cieńsze, bo użyłam mniej wierzbowych witek.


 Krok 3 - mając gotowe podkłady pod dowolne wianki, ale również ładnie prezentują się już jako ozdoba domu...


... bierzemy kilka gałązek dowolnych roślin zimozielonych wg uznania.


Krok 4 - owijamy zielonymi gałązkami nasz podkład wiankowy.




Krok 5 - gotowy wianek, jest okazały i grubiutki.



Krok 6 - na koniec przyozdabiamy go i układamy świeczki.



Dziękuję za uwagę i życzę miłego wyplatania.











14 komentarzy:

IngaSz pisze...

Super opisane :) dziękuje :)
Pozdrawiam

Aga pisze...

super kursik :)

weronkaa84 pisze...

Śliczny wianuszek:)

ewoz pisze...

świetny kursik :)

Danka Witkowska pisze...

pięknie szybko i na temat :)

Zofijanna pisze...

Na tym blogu dzieją się rzeczy niezwykle pożyteczne, takie, które lubię, dlatego wyróżniłam tego Bloga tytułem -Liebster Blog.
Proszę o odebranie.

Katarzyna Szymczak-Strzelecka pisze...

wspaniały kurs z pewnością skorzystam dziękuję :D i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

przepiekne to wszystko - ale mnie interesuja twe kursy ile trzeba za nie zaplacic aby zapisac sie i dostawac informacje na meila pozdrawiam Maria

Katarzyna Dziełak pisze...

super! Wesołych Świąt!

Anioły Anielki pisze...

Dziękuję serdecznie za życzenia.:)

eniutek pisze...

Jestem tu po raz pierwszy i oniemialam z zachwytu :) Bardzo fajnie opisane kursy. Pozdrawiam serdecznie i pozwolę sobie życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!

Dom z Klimatem pisze...

Proszę o wskazówki jak zrobić z witek podstawę do wianka na mail iwf@op.pl
Iwona

Anioły Anielki pisze...

Dom z Klimatem - wskazówki zostawiłam na Twym blogu -
odpowiedź Pozdrawiam:)

Avrea pisze...

fajny wianuszek :)