sobota, 19 lutego 2011

Kurs krok po kroku - róże z bibuły, z brzegiem z plisy.

"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli." Albert Schweitzer




Potrzebne będą:

- bibuła,

-  nożyczki,

-  druciki,

- klej.


Krok 1

Odcinamy pasek bibuły o grubości 5cm – 6cm, rozwijamy go.


Krok 2

Zawijamy delikatnie 2 razy.



Krok 3

Zawijamy bibułę zgodnie z instruktarzem.
video



Bardzo serdecznie dziękuję za udostępnienie filmu   

Krok 4

Gotowy pasek ozdobiony pliską.


Krok 5

W zależności od długości paska tniemy go na 3,4 lub  pasków 

(jeden pasek powinien mieć około 30cm).


Krok 6

Zwijamy różyczki, wzór może być po prawej stronie, bądź po 

lewej.



Krok 7

Przygotowujemy drucik i bibułkę zieloną oraz listek.



Krok 8

Gotowe kwiatuszki i bukiecik.



27 komentarzy:

olllq pisze...

Piękne róże .
Do tej pory robiłam je tylko z liści , jesiennych liści.
Wielkie dzięki za kurs , pozwalam sobie zasilić grono obserwatorów .

Monika Madejek pisze...

Róże jak zwykle bezkonkurencyjne!
A kursik bardzo przystępny.
Nie ustawaj Kochana:)

Żywia pisze...

Piękne, wyglądają jak żywe.

witchqueen pisze...

Witam! Te róże są fantastyczne! dziękuję Ci za kursik, jutro kupuję bibułę i jadę z produkcją! kiedyś zrobiłam róże z bibuły ale..wyglądały jak zbite kule;/ Twój blog jest interesujący dlatego zabieram się za kukanie po innych Twoich blogach:)
pozdrawiam cieplutko:)

Magnolia (Edith) pisze...

Hehe ile osób - tyle sposobów wykonania bibułkowych róż :)))
Pozdrawiam wszystkie fascynatki rękodzieła :)))
http://magnolia-craft.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

super ale mi niw ychodzi jak skrencam 1 to rozkreca sie drugi

Anioły Anielki pisze...

Dziękuję za wszelkie miłe słowa, ja nauczyłam się kręcić z filmiku, który umieściłam.!

Gosiaczek pisze...

Witam i bardzo dziękuję za kursik. Róże są przepiękne !!!

Omen pisze...

niestety nie potrafie rozgryźć tego zaplatania bibuły z instruktarzu. jestem załamany bo na 14 chciałem zrobić róże, bo mam nogę w gipsie i nie moge iość do sklepu :((

Anonimowy pisze...

dziekuje za ten kurs bardzo sie przydal :)

Anonimowy pisze...

piekne nigdy nie umialam robic roz z lisci a teraz swietne na stole ozdabiaja pokoj :)

Biżuteria z filcu pisze...

Przepiękne są te różyczki :) Dziękuję za kursik, na pewno kiedyś się przyda :)

Anonimowy pisze...

przepiekne :) nie przestawaj :)

Anonimowy pisze...

ładne ale trudne

Anonimowy pisze...

Chciała ubrać sobie klatkę na ślub takimi różami ale mi nie wychodzą. Jak skręcę jedno to rozkręca się poprzednie. :( czy ktoś może mi coś na to poradzić?

Anioły Anielki pisze...

Najlepiej jest kręcić z krepiny, wówczas nic się nie rozkręca...

Anonimowy pisze...

róże ślicne ale nie moge połapać zwijania z filmiku :(

effka pisze...

Wielkie dzięki za instrukcje:) Udało mi się za pierwszym razem i jestem zachwycona. Pozdrawiam effka

Anonimowy pisze...

nie mogę skręcić tych róż proszę o dokładny filmik bo nic nie widać na tym filmiku

Baśka pisze...

Witam!
Świetny kursik,chociaż ja już umiem te róże ,ale z chęcią popatrzyłam.
Dziewczyny -te którym nie wychodzą -spróbujcie robić z krepiny,ona jest sztywniejsza i się lepiej trzyma-pozdrawiam:)

Kwiaty z bibuły pisze...

Śliczne róże!

Miły Drobiazg pisze...

Witam, piękne róże, kiedyś próbowałam, ale mi nie wyszło, teraz na filmie widzę jak to zrobić dokładnie. Spróbuję. Pozdrawiam.

Marianna pisze...

Piękne dzięki
Marianna

anmar-handmade pisze...

swietne!!! sprobuje dzisiaj zrobic podobne;)

Iza kama pisze...

dziękuję za zaproszenie do obejrzenia kursiku. Róże piękne , chętnie zrobiłabym ale wciąż zbyt mało czasu. Teraz robię koszyczki z różyczkami z tasiemek a w międzyczasie moje ulubione frywolitkowanie- supełkowanie.. Teraz serwetkę z motylkami, jeszcze nie wiem czy mi się uda. A jeszcze mam w planie zrobić koszyczki z wikliny papierowej. Planów mnóstwo....... Pozdrawiam. Kazia (iza)

Iza kama pisze...

Pamiętam o tym kursiku. Potrzebuję właśnie kilka bukiecików do swoich koszyczków, kupię tylko bibułę i na pewno z kursiku skorzystam. dziękuję:)

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich i dziękujemy za takie stroiki robótki moja córka nauczyła się robić takie różyczki z crepiny do szkół na zamówienia różne okazje teraz dla dzieci niepełnosprawnych z ośrodka na ozdobienie palmy super żecz za piękny uśmiech na twarzy od dzieciaków . Pozdrawiam i proszę o nowe robótki super takie strony są polecane z karteczek łabędzie koszyczki kóle a z bloków tulipany