piątek, 15 kwietnia 2011

Róże z krepiny - kurs krok po kroku



 Dawno, dawno temu czytałam tomik poezji , który do dzisiaj noszę w sercu... Niech ten wiersz będzie podsumowaniem mojego kursu:
 W tym parku pobladłym bez śmiechu i gości 
przy róży rozkwitłej stoję. 
Otośmy jedynymi świadkami piękności - 
ja jej, a ona mojej.
” 
Róża - Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

Róża z krepiny

Krok 1

Wycinamy paseczek krepiny 5cmX1,5cm  załamaniami pionowo.




Krok 2

Wycinamy u góry paseczka zaokrąglenie.



Krok 3

Za pomocą nożyczek odwijamy brzegi płatka.



Krok4

Wykonujemy wklęśnięcie po środku paseczka.




Krok 5

Wykonujemy 7 takich samych płatków.




Krok 6

Zwijamy w rulonik jeden płatek .

  


Krok 7

Doklejamy kolejne płatki róży i powstaje główka róży.







Krok 8

Przygotowujemy listki, drucik i bibułę do okręcenia różyczki .










Krok 9

Listki do różyczki. Potrzebne będą paseczki z zielonej krepiny w ilości 3 sztuk. Odcinamy u góry paseczka rogi, i formujemy listki.





Krok 10

Na listek układamy końcówkę drutu.


Krok 11

Sklejamy dolne rogi płatka nad drucikiem.


Krok 12, 12a

Drucik w listku zwijamy do siebie.



Krok 13

Okręcamy bibułą. W ten sam sposób wykonać pozostałe łodyżki z listkami.





Krok 14

Krzyżujemy łodyżki i gotowe.





Krok 15

Cały bukiecik.

  
 

18 komentarzy:

BRZOZOWY ZAKĄTEK pisze...

Zapraszam po wyróżnienie:)

Aga pisze...

piekna róza :)

GAJA pisze...

A ja idę do ogrodu, ciacham kwiatki i mam! Co za precyzja!

incognito pisze...

...piękne:)

Joanna pisze...

Jakie śliczne.
Dziękuję za kursy. Pozdrawiam. Asia

Beata T pisze...

Prześliczne różyczki :)

Anonimowy pisze...

wspaniała ta róża - pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Piękna normalnie wspaniała lecz mi się nie udała ale i tak śliczna!!11

Irena pisze...

śliczna ta różyczka, pozdrawiam

Aneta Skupch pisze...

Dobre kursy ;) dopiero się wkręcam w bibułowe wytwory, takie kursy bardzo pomagają :)
pozdrawiam:)

Marianna pisze...

Bardzo ładna i nie taka trudna do zrobienia :)
Dziękuję

Iza kama pisze...

Takich jeszcze nie robiłam ale te Twoje różyczki - to Ślicznotki!!! :) Dziękuje za kursik. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

sliczne rozyczki ,sama chce zacząć robic to instruktarz bardzo przydatny pozdrawiam

Anonimowy pisze...

nie trzeba zawijać nożyczkami można także owinąć lekko końcówkę o palec :)

Jadwiga Gorzała pisze...

:) dziękuję za kurs, jestem juz specjalistą w robieniu kwiatów z bibuły, dobre podstawy to gwarancja sukcesu.Pozdrawiam

Jadwiga Gorzała pisze...

Bardzo dobry kurs.Pozdrawiam

Anioły Anielki pisze...

Bardzo mi miło i również pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Spoko kwiatki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...