piątek, 4 listopada 2011

Ramka z masy solnej - kurs krok po kroku


Wesoła ramka na jesienne dni. Czy nie najpiękniejsze są tylko chwile... Chwile uwiecznione na fotografiach i pięknie  obramowane. Ramka z masy solnej jest tym bardziej wyjątkowa, bo sami możemy ją wykonać od samego początku, dobierając wymiar i jej charakter. „Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni twego życia!”  Phil Bosmans

Do wykonania ramki, potrzebne będą:

- masa solna,

- spinacz,

- pędzelek,

- woda,

- nożyk

- pomysł na zwierzątka,

- farbki akrylowe,

- lakier akrylowy.

Krok 1

Rozwałkowujemy masę solną i wykrajamy zwierzątka.



Krok 2

Rozwałkowujemy masę solna i delikatnie odbijamy drewniana ramkę.

Krok 3

Wycinamy naszą ramkę z masy solnej.

Krok  4

Dodajemy do ramki spinacz (wciskamy w masę) ) i zwierzątka, pamiętając aby, wcześniej pomalować miejsca sklejenia ramki ze zwierzątkami wodą.


Krok 5

Po wysuszeniu ramki, wystarczy ją pomalować...

 ...i jeszcze takie oto rameczki:
 
 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne rameczki i jednocześnie fajnoski pomysł, wart naśladowania. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wsaniała zabawa z dziećmi :o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne:)Ja też zrobiłam rameczkę,pierwszą i jedyną jak dotąd,chyba czas to zmienić.Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wyroby:) Ja zaczęłam niedawno swoją przygodę z papierową wikliną:) Nigdy nie miałam do czynienia z masa solną, ale chyba się skuszę:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna