Instagram

Wszystkie kursy, zdjęcia i rękodzieło na tym blogu, są mojego autorstwa. Swoim pracom poświęcam dużo czasu, dlatego proszę o nie kopiowanie moich kursów w celach zarobkowych oraz o niewykorzystywanie moich zdjęć, bez mojej zgody. Jeśli chcesz umieścić materiały z tego bloga na swojej stronie pobierz baner i go podlinkuj .

środa, 2 kwietnia 2014

Krokusy z krepiny - Jak zrobić? - Kurs obrazkowy


Krokusy z krepiny - kurs krok po kroku
 















Potrzebujemy:
- krepinę pod kolor krokusów,
- zieloną bibułę,
- klej,
- drucik,
- pasek białej kartki.
Krok 1
Krepinę tniemy na paski o długości 10cm, tak jak na zdjęciu.



Krok 2
Z całej długości tniemy, ale nie do końca pasy 1 cm.

Krok 3
Każdy z pasów w połowie długości, zwijamy.
Krok 4
Następnie powstaną nam 2 strony danego pasa i jeden wyginamy wypukle a drugi wklęśle.
Odcinamy 3 pasy i po złożeniu mamy takie, oto muszelki.

 
 
Krok 5
Ucinamy z żółtej krepiny paseczek o wymiarach 2cmx0,5cm, będzie to nasz środek krokusa. Nacinany go u góry na jeszcze mniejsze paseczki, które sprytnie zaginamy.
Klejem łączymy drucik z żółtą krepiną.
 
Krok 6
Zwijamy nasze 3 podwójne płatki krokusa, tak aby w centrum był nasz żółty środek i sklejamy wszystko do siebie.

Krok 7
Następnie okręcamy zieloną bibułą nasz drucik, czyli łodyżkę.
Zaginamy nadmiar drutu i na jego długości doklejamy drugiego krokusa, po czym resztę drutu odcinamy.

 
 

                 




 Krok 8
Wykonanie listków i pączka krokusowego.
Sama zielona bibuła jest bardzo wiotka a na rynku nie spotkałam się z odpowiednim kolorem zieleni, więc aby moje listki były sztywniejsze ucięła, na długości zwykłej kartki A4 pasek o szerokości 2cm.
Okleiłam klejem w sztyfcie, z obu stron pasek papieru i poczekałam aż dobrze wyschnie.
Następnie zgięłam go w pół i wycięłam pożądany kształt. Teraz tylko należy pociąć kolejne mniejsze paseczki na wąskie listki roślinki.
 
Wykonałam dodatkowo krokusowy pączek i cała roślinka gotowa :)
Myślę, że tak wykonany cała krokusowa roślinka, będzie inspiracją do swoich prac z bibuły lub z krepiny.
Serdecznie dziękuję za uwagę i zapraszam na resztę moich kursów wiosennych.

--------------
Jeżeli w jakikolwiek sposób zainspirujecie się moim kursem, podzielcie się swoimi pracami. Chętnie zajrzę na Wasze blogi! 
Ściskam! 
                                                                                                 Dorota
 


7 komentarzy:

  1. Piękne te krokusy i dziękuję za fajny kursik. Skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziękuję za kurs już skorzystałam i muszę powiedzieć że ie źle mi to wyszło jeszcze raz dziękuję za wszystkie kursy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dziękuję za kurs już skorzystałam i muszę powiedzieć że ie źle mi to wyszło jeszcze raz dziękuję za wszystkie kursy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kwiatuszki :)
    Zapraszam na moją stronę ;)
    alicja-rekodziela.za.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, wspaniały kurs, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...