Prawa autorskie

Prawa autorskie! Wszystkie kursy, zdjęcia i rękodzieło na tym blogu, są mojego autorstwa. Swoim pracom poświęcam dużo czasu, dlatego proszę o nie kopiowanie moich kursów w celach zarobkowych oraz o niewykorzystywanie moich zdjęć, bez mojej zgody. Jeśli chcesz umieścić materiały z tego bloga na swojej stronie pobierz baner i go podlinkuj.

wtorek, 12 września 2017

Szydełkowa lala Lavendka - krok po kroku


Kochani na wiele pytań o schemat na szydełkową lalę, specjalnie dla Was powstał samouczek, jak zawsze bardzo dokładny i przejrzystszy.
Tutorial wyjaśnia, krok po kroku, jak wykonać szydełkową lalę. Razem z bukiecikiem lawendy, wrzosów lub innych ziół będzie ona stanowiła przepiękną dekorację wnętrza lub okna.
Kurs ma 21 stron, w tym ponad 70 zdjęć z dokładnym opisem krok po kroku, dołączone są również szydełkowe schematy na sukieneczkę i rączki.
--------------
Jeżeli w jakikolwiek sposób zainspirujesz się moim kursem, podziel się swoimi pracami. Chętnie Cię odwiedzę! 
Ściskam!
Dorota

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł praktyczny i przepiękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie jestem zielona, dopiero mam zamiar nauczyć się szyć. Dopiero potem ogarnę szydełkowanie. Ogólnie to bardzo cię podziwiam, jeszcze tutorial zrobiłaś! :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, pochwal się swoimi pierwszymi pracami :)

      Usuń
  4. Pierwszych kroków na szydełku uczyła mnie babcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, pierwsze kroki są najważniejsze :)

      Usuń

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...