wtorek, 12 września 2017

Szydełkowa lala Lavendka PDF - krok po kroku

Szydełkowa lala Lavendka PDF - krok po kroku
Kochani na wiele pytań o schemat na szydełkową lalę, specjalnie dla Was powstał samouczek, jak zawsze bardzo dokładny i przejrzystszy.
Tutorial wyjaśnia, krok po kroku, jak wykonać szydełkową lalę. Razem z bukiecikiem lawendy, wrzosów lub innych ziół będzie ona stanowiła przepiękną 
dekorację wnętrza lub okna.

Zawartość kursu PDF: 

  • 21 stron
  • ponad 70 zdjęć z dokładnym opisem krok po kroku
  • szydełkowe schematy na część główki, sukieneczkę i rączki.

Jak kupić PDF z samouczkiem?
1. Napisz do mnie wiadomość aniolyaneilki@gmail.com o chęci kupna instrukcji, otrzymasz dane do przelewu. 
Po zaksięgowaniu wpłaty, otrzymasz dostęp do pliku PDF.
Cena: 25zł

2. Można kupić samouczek PDF za pośrednictwem allegro: https://allegro.pl/oferta/szydelkowa-lala-lavendka-krok-po-kroku-pdf-9438163259

3. Samouczek jest też do kupienia w sklepie na Etsy: 
https://www.etsy.com/pl/shop/KursyKrokPoKroku?ref=search_shop_redirect

Opinie o kursie :)
"Kurs szydełkowa lala Lavendka to wspaniała, kreatywna zabawa dla miłośników robótek szydełkowych.
Z kursem wykonanie laleczki jak się przekonacie, że jest dużo łatwiejsze niż wygląda na pierwszy rzut oka. Czytelne opisy ilustrowane zdjęciami pokazują krok po kroku. Nawet początkująca osoba poradzi sobie, a efekt końcowy zachwyci ją.
A z tym kursem wykonanie lalki będzie przyjemne i da Wam ogromną satysfakcję!!!
Jest to dekoracja, które będzie Wam służyła przez cały rok... wystarczy wymieniać bukiety, kompozycje kwiatowe adekwatnie do sezonu. Nada wnętrzu oryginalny, rustykalny wygląd.
Swoją laleczkę wykonałam z białego kordonka Snehurka szydełkiem 1,5 mm, a zamiast bukietu wykonałam chwost z naturalnego lnu. 
Gorąco polecam ten tutorial!!!" @galeria_zamka 
Śliczna Lala w wykonaniu @galeria_zamka :)


Ściskam!
Dorota

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł praktyczny i przepiękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie jestem zielona, dopiero mam zamiar nauczyć się szyć. Dopiero potem ogarnę szydełkowanie. Ogólnie to bardzo cię podziwiam, jeszcze tutorial zrobiłaś! :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszych kroków na szydełku uczyła mnie babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Niestety nie mam kompa a na telefon nieda się wgrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna