wtorek, 27 listopada 2018

Piękna bombka na szydełku - schemat i opis

Kochani publikuję pierwsze schematy z naszego wyzwania świątecznego
Bardzo dziękuję Ewie Urban, za udostępnienie wzorów do naszego wyzwania.
Na bombkę zapisały się 3 osoby w tym także i ja a to nasze prace. :)
Tutaj śliczne bombki Ewci, jaj resztę wyjątkowych prac możecie też znaleźć na blogu:
https://www.facebook.com/Hawwa57/
Jak zrobiona jest ta bombka, Ewa opisuje:
 "Kordonek Kaja 15 (zielony) i srebrny YartArt Camella.
 Szydełko 1,5 mm
Wielkość 8 mm. Bombka robiona "po swojemu"".
Natomiast biała: "Bombka robiona z białej Maxi z dodatkiem srebrnej nitki. 
Kwiatek i wyszywanka cieniutką Camillą YarnArt
Dodatkowo ozdobiłam srebrnymi półperełkami. 
Góra zrobiona ścisłe wg. opisu. 
Ponieważ za bardzo się marszczyła (przykrył to srebrny kwiatek), dół zrobiłam "po swojemu". 
Szydełko 1,5 mm. Mam poczucie, że gdybym użyła cieniutkich nici "20" jak w opisie i szydełka 1 lub 1,25 mm efekt byłby całkiem fajny . 
Szydełkując innymi nićmi niestety trzeba improwizować." Ewa Urban

Kolejna wyjątkowa bombka jest autorstwa Aleksandry Cieślak - Klik


Ostatnia bombka z tego wzoru jest mojego autorstwa, na grupie tak o niej napisałam: "Kochani, oto moja wyznaniowa bombka.  
Dziergałam ją z włóczki YarnArt Christmas, szydełkiem 2,5mm.
Ponieważ ta włóczka ma swoje możliwości i ograniczenia, to jak widać górne zwieńczenie, które robiłam ściśle wg wzoru tak bardzo się marszczy. Nie zmieniłam już tego, ponieważ główną część bombki musiałam pozmieniać, pod tę włóczkę. Jest spora, bo średnica prawie 12cm na styropianowej bombce o średnicy 10cm. Co do wzoru, to muszę powiedzieć, że jest bardzo prostyTrzeba było się tylko nauczyć ściegu zakopiańskiego, ale nie jest to takie trudne do wykonania, ogólnie jak moja córcia na jej widok powiedziała "Łaaał" i nie odstępuje jej na krok, to znaczy że jest ok.  

Dziękuje jeszcze raz Ewie Urban za udostępnienie wzorów do naszego wyzwania. "

Całe wyzwanie można śledzić u nas na grupie, na którą serdecznie zapraszam:
 https://www.facebook.com/groups/szydelkoweDIY.HandmadeCraft/


 Tutaj zapraszam na schemat z Robótek Ręcznych Extra nr 6/2010
Za zgodą wydawnictwa, do którego należą prawa autorskie do wzoru: 

Schemat można udostępniać odsyłając, do tego oryginalnego wpisu.  
Jeśli uda Ci się wydziergać bombkę z tego schematu, koniecznie się tym pochwal w komentarzu do tego wpisu. :) 
Wszelkie uwagi mile widziane.
Już dziś zapraszam na resztę wzorów, które pojawią się w najbliższym czasie. :)
--------------
Jeżeli w jakikolwiek sposób zainspirujesz się moim kursem, podziel się tym a chętnie Cię odwiedzę :)
Ściskam
Dorota

6 komentarzy:

  1. Bombki wprowadzają nas w piękny świąteczny klimat. Bardzo mi miło, że mogłam choć troszkę przyczynić się do tworzenia tego klimatu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Ewciu, że możemy zrobić coś razem. :) Uściski Kochana!

      Usuń
  2. Śliczne, każda jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki piękne jak klejnoty. Gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna