czwartek, 22 marca 2018

Piękna, szydełkowa serwetka do koszyczka - schemat i wzór

Kochani dziś przedstawiam Wam moją tegoroczną serwetkę do koszyczka - chociaż fotografia nie jest w aurze wielkanocnej, ale nie mogłam oprzeć się zrobieniu zdjęcia moim kwiatom, które kwitną cały rok :)
W oryginalnym opisie z czasopisma "Robótki ręczne", serwetka powinna być wykonana szydełkiem nr 1 lub 1,25, kordonkiem bawełnianych nici 50g /325m
Wówczas serwetka powinna mieć około 27cm średnicy.
Ponieważ ja miałam pod ręką kordonek maxi biały, więc dobrałam do niego szydełko nr 1,5mm i jest odpowiednio wieksza :)
Tak się prezentuje w moim wykonaniu:






Tutaj zapraszam na wzór, który jest chroniony prawami autorskimi i jeśli chcesz go udostępnić, to z linkiem do tego wpisu czyli:
https://kursykrokpokroku.blogspot.com/2018/03/piekna-szydekowa-serwetka-do-koszyczka.html


Wzór pochodzi z czasopisma "Robótki ręczne" nr 10/ 2004

Prawa autorskie do wzoru: http://www.makler.wroclaw.pl



Macie już swoje dekoracje świąteczne, jak tam to koniecznie się pochwalcie :)
--------------
Jeżeli w jakikolwiek sposób zainspirujesz się moim kursem, podziel się tym a chętnie Cię odwiedzę :)
Ściskam
Dorota

12 komentarzy:

  1. A czy mogłabyś podać opis tych schematu ponieważ nie wszystkie znam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o opis schematów, to napisz, który dokładnie Cię interesuje, bo jest ich kilka - główny w którym się zakochałam, to ścieg krzyżowy, robiłam nim moje czapeczki ;)

      Usuń
  2. A ja znów zaspałam i jak co roku bedzie problem z serwetką. twoja jest sliczna, mi zawsze wszystko sie mocno sciska a jak sie staram to zaczyna sie rozłazić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku postanowień miałam wiele ale jak zawsze, wyszło kilka 0 ze względu na czas... Ja na początku też ściskałam, ale jak się dojdzie do wprawy, to wszystko wychodzi równo i gładko :) Serwetka jest bez blokowania, tylko wyprasowana ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna. Przymierzam się do zrobienia, zebrałam już materiały ale rząd 2 jest dla mnie zagadką , czy mogę prosić o podpowiedź ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że serwetka przypadła do gustu :) Podobnie jak tu: https://pl.pinterest.com/pin/416723771764419225/ jednak potrójne słupki są pojedyncze a pomiędzy nimi są 3 o.łańcuszka :)

      Usuń
    2. Dziekuję , życzę miłego dnia , pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piekna serwetka. Doskonale będzie zdobić Wielkanocny koszyczek 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, oj będzie :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję ;)

      Usuń
  5. Śliczna serwetka idealnie pasująca do wielkanocnego koszyczka :) Kiedy Wy to wszystko robicie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko - chciałam się o to samo spytać ;) Ps. Spokojnie, samo wychodzi spod szydełka :) Pa

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowsze wpisy Starsze wpisy Strona główna